Zwroty i reklamacje

Reklamacje

1. Zaleca się sprawdzenie zawartości przesyłki w obecności pracownika firmy kurierskiej w chwili jej dostarczenia oraz sporządzenie protokołu reklamacyjnego. Sprawdzenie zawartości przesyłki w obecności pracownika firmy kurierskiej jest bezpłatne i należy do jego obowiązków.
2. Jeżeli doręczana przesyłka jest wyraźnie uszkodzona (widać ślady zalania, znacznego wgniecenia, naddarcia opakowania itp.) zaleca się odmowę jej przyjęcia. W takim przypadku przesyłka zostanie natychmiast zwrócona do Sklepu w celu wyjaśnienia sprawy oraz ponownego dostarczenia zamówionych produktów.
3. Sprzedający ponosi odpowiedzialność wobec Kupującego na zasadach określonych w przepisach art. 556 - 576 Kodeksu cywilnego za wady fizyczne i prawne (rękojmia). Kupujący na zasadach określonych w powyższych przepisach ma prawo żądania odpowiednio: usunięcia wady, wymiany rzeczy na wolną od wad, obniżenia ceny albo może odstąpić od umowy.
4. Reklamacje należy kierować na adres mailowy sklep@navona.pl . Sprzedający zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby nie było to możliwe, do poinformowania w tym terminie o czasie rozpatrzenia reklamacji.
5. Sprzedający nie udziela Kupującemu gwarancji w rozumieniu art. 577 Kodeksu cywilnego, natomiast przekazuje gwarancje udzielone przez producentów dla produktów znajdujących się w sklepie lub informuje o takich gwarancjach.

Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną

1. Sprzedający podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu Internetowego.
2. Sprzedający podejmuje działania zmierzające do wyeliminowania zagrożeń typu spam, wirusy, ataki hakerskie, w szczególności poprzez kontrolę plików zapisanych na serwerze programem antywirusowym oraz wykrywającym szkodliwe oprogramowanie i działania osób trzecich i przeciwdziałanie rozpowszechniania spamu.
3. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem sklepu Internetowego Kupujący może zgłaszać pisemnie na adres do sklepu podany w zakładce „Dane Firmy” lub mailowo na adres sklep@navona.pl .

 

 

Wymiana

Po prostu skontaktuj się z nami by ustalić szczegóły, a my postaramy się o jak najszybszą wymianę!

 

 

Zwrot

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenckich przysługuje Państwu 14 dniowy okres z prawem odstąpienia do umowy bez podania przyczyny.
Jeśli chcecie Państwo zwrócić zakupione produkt, należy w przeciągu tych 14 dni dostarczyć w formie pisemnej informację o odstąpieniu od umowy (mailowo sklep@navona.pl ; pocztą tradycyjną - na adres: Navona, Al. Katowicka 51, 05-830 Nadarzyn).

Informacje możecie Państwo do nas przesłać poprzez formularz zwrotu
Następnie należy spakować produkty i odesłać je do nas w przeciągu 14 dni od daty odstąpienia od umowy. Szczegóły dotyczące odstąpienia od umowy znajdą Państwo w naszym 
Regulaminie. Prosimy pamiętać o załączeniu do przesyłki dowodu zakupu (paragonu).

Bestsellery
Bestsellery czyli nasze topowe modele i najmodniejsze fasony
AED1243M sukienka wizytowa
AED1243M sukienka wizytowa
600,00 zł 390,00 zł
AJT1617M sukienka wizytowa
AJT1617M sukienka wizytowa
1 300,00 zł 845,00 zł
AGP1540L sukienka wieczorowa
AGP1540L sukienka wieczorowa
1 400,00 zł 910,00 zł
ACZ1736M sukienka wizytowa
ACZ1736M sukienka wizytowa
1 560,00 zł 1 014,00 zł
810831 Sukienka wizytowa
810831 Sukienka wizytowa
450,00 zł
KN90123M sukienka wizytowa
KN90123M sukienka wizytowa
200,00 zł
6L573M sukienka wizytowa
6L573M sukienka wizytowa
400,00 zł 260,00 zł
ALT1419MX Sukienka wieczorowa
ALT1419MX Sukienka wieczorowa
1 730,00 zł
6106W1A Sukienka wieczorowa
6106W1A Sukienka wieczorowa
530,00 zł
ACZ1224L sukienka wizytowa
ACZ1224L sukienka wizytowa
1 720,00 zł 1 118,00 zł
AJV1645M sukienka wizytowa
AJV1645M sukienka wizytowa
900,00 zł 585,00 zł
5259B2A Sukienka wieczorowa
5259B2A Sukienka wieczorowa
580,00 zł
do góry
facebook
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl