Zwroty i reklamacje

Polityka reklamacji obowiązujaca w sklepie interenetowym NAVONA

1. Zaleca się sprawdzenie zawartości przesyłki w obecności pracownika firmy kurierskiej w chwili jej dostarczenia oraz sporządzenie protokołu reklamacyjnego. Sprawdzenie zawartości przesyłki w obecności pracownika firmy kurierskiej jest bezpłatne i należy do jego obowiązków.
2. Jeżeli doręczana przesyłka jest wyraźnie uszkodzona (widać ślady zalania, znacznego wgniecenia, naddarcia opakowania itp.) zaleca się odmowę jej przyjęcia. W takim przypadku przesyłka zostanie natychmiast zwrócona do Sklepu w celu wyjaśnienia sprawy oraz ponownego dostarczenia zamówionych produktów.
3. Sprzedający ponosi odpowiedzialność wobec Kupującego na zasadach określonych w przepisach art. 556 - 576 Kodeksu cywilnego za wady fizyczne i prawne (rękojmia). Kupujący na zasadach określonych w powyższych przepisach ma prawo żądania odpowiednio: usunięcia wady, wymiany rzeczy na wolną od wad, obniżenia ceny albo może odstąpić od umowy.
4. Reklamacje należy kierować na adres mailowy sklep@navona.pl . Sprzedający zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby nie było to możliwe, do poinformowania w tym terminie o czasie rozpatrzenia reklamacji.
5. Sprzedający nie udziela Kupującemu gwarancji w rozumieniu art. 577 Kodeksu cywilnego, natomiast przekazuje gwarancje udzielone przez producentów dla produktów znajdujących się w sklepie lub informuje o takich gwarancjach.

Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną

1. Sprzedający podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu Internetowego.
2. Sprzedający podejmuje działania zmierzające do wyeliminowania zagrożeń typu spam, wirusy, ataki hakerskie, w szczególności poprzez kontrolę plików zapisanych na serwerze programem antywirusowym oraz wykrywającym szkodliwe oprogramowanie i działania osób trzecich i przeciwdziałanie rozpowszechniania spamu.
3. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem sklepu Internetowego Kupujący może zgłaszać pisemnie na adres do sklepu podany w zakładce „Dane Firmy” lub mailowo na adres sklep@navona.pl .

 

 

Wymiana

Po prostu skontaktuj się z nami by ustalić szczegóły, a my postaramy się o jak najszybszą wymianę!

 

 

Zwrot

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenckich przysługuje Państwu 14 dniowy okres z prawem odstąpienia do umowy bez podania przyczyny.
Jeśli chcecie Państwo zwrócić zakupione produkt, należy w przeciągu tych 14 dni dostarczyć w formie pisemnej informację o odstąpieniu od umowy (mailowo sklep@navona.pl ; pocztą tradycyjną - na adres: MONACO FASHION STORE, Al. Krakowska48, 05-090 Janki).

Informacje możecie Państwo do nas przesłać poprzez formularz zwrotu
Następnie należy spakować produkty i odesłać je do nas w przeciągu 14 dni od daty odstąpienia od umowy. Szczegóły dotyczące odstąpienia od umowy znajdą Państwo w naszym 
Regulaminie. Prosimy pamiętać o załączeniu do przesyłki dowodu zakupu (paragonu).

do góry
facebook
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl